3/14/2014

[手作]橡皮章.愚粉與足球選手


愚粉如我第二次的印章也是曼姐
再次感謝安珉幫我把東西送到赫小曼手上,看完速報後非常期待詳細的repo
我也好希望有生之年能去普魯士公園一趟(痛哭

A stupid fangarl like me, my second eraser stamp is also Patrick Herrmann (blush
Thanks to my friend, again, she told me she had already handed my gift to Patrick. According to her Patrick is really friendly to his fans. Can't wait to see her report <3
I hope I could visit Borussia Park  once in my life :'(

打雞血的在三天內刻了三個章,照這個速度我大概很快就可以湊一個隊伍踢球了XDD
不過目前刻的三個人沒有什麼互動關係,所以可能要等到把其他人刻出來才能拿來玩(真相了
不然一個人最多也只能做到這樣↓↓↓

I made three stamps within three days. According to this pace, maybe I can built my own team vary soon. LOL
But these three people don't have much interaction. Can't use them to do funny things right now.


怒吼的曼姐實在是太讚了XDDD

Let's hear Patrick roar: "Kruse! If you are not scoring next time, I'm gonna stuff you with chocolates!"



Benni照片的時候張張都很美但是張張難刻,糾結超久。
小隊長那張如果有人說滴墨那邊是污漬我也認了......
我覺得兩個人被我刻的辨識度都不是很高>"<

Benni and Lahm is not that recognizable......


最後充滿無意義的murmur,趁著還不覺得恥的時候放一下。

Last, stamp with lots of meaningless murmur.

0 意見:

張貼留言